اجاره خودرو در اقیانوس اطلس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو در اقیانوس اطلس

اجاره خودرو اقیانوس اطلس مستقر در کانادا سفرآلامو ، خدمات صحیح یک طرفه اتومبیل در شهر هالیفاکس را راه اندازی کرده است.

در طی چند هفته آینده، اولین گروه از 20 اتومبیل FLEX (هیبریدی) به ناوگان فعلی اجاره ماشین عروس اضافه خواهند شد. به گفته شرکت، وسایل نقلیه جدید FLEX را می توان در هر مکان خیابانی در یک منطقه جغرافیایی تعیین شده یا در مکان های پارکینگ ویژه در مرکز شهر برداشت و رها کرد.

اعضای CarShare اقیانوس اطلس می توانند اتومبیل های FLEX را از طریق برنامه خود و یا در وب سایت خود قرار دهند، آن را به مدت 30 دقیقه بگذارند تا وقت خود را برای رسیدن به وسیله نقلیه بگذارند و سپس با کلید FOB خود به وسیله وسیله نقلیه دسترسی پیدا کنند.

اجاره ماشین

همه اعضای رنت اتومبیل به طور خودکار برای استفاده از سرویس اجاره ماشین واجد شرایط هستند. اعضای جدید می توانند به خدمات رنت خودرو بدون نیاز به پرداخت هزینه عضویت در سالانه یا ماهیانه (یک بار هزینه 35 دلار در هنگام ثبت نام) پرداخت کنند. اتومبیل سفرآلامو  سنت در هر دقیقه یا 12 دلار در هر ساعت هزینه می کند، از جمله 100 کیلومتر به صورت رایگان.

پم کولی، رئیس CarShare اقیانوس اطلس می گوید: “ما افتخار می کنیم که بهترین دو جهان را ارائه دهیم: یک سرویس متروی ایستگاه مبتنی بر ایستگاه، مناسب برای سفرهای برنامه ریزی شده و سفرهای رنت ماشین برای اتومبیل ها: ایده آل برای سفرهای خود به خودی یک راه در اطراف شهر”.

کمونووو شركت اجاره اتومبیل شریک و مربی اجاره خودرو در انزلی در این پروژه است.

بنویت رابرت، مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما افتخار می کنیم که کرایه ماشین اقیانوس اطلس، اولین بار در اجاره خودرو ، در تحقق این خدمات تحرک جدید، همراهی کنیم.” “این سرویس باعث می شود که ساکنان ترجیح دهند ترانسپورت، تحرک فعال، تاکسی و اتومبیل را برای نیازهای تحرک خود ترکیب کنند. ما معتقدیم که اجاره ماشین به یک گزینه بسیار محبوب تبدیل خواهد شد و ما به زودی قادر خواهیم بود ناوگان و مناطق عملیاتی را افزایش دهیم. “





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: